17.12.23

Vánoce u nás

 


V letošním roce se mi docela líbí vánoční výzdoba u nás ve městě.Strom je hezký,večer se mi líbí ještě víc.


Uprostřed náměstí nad kašnou jsou světelná nebesa








V obchodním domě je také pěkná výzdoba,rovněž všechny kruhové objezdy jsou nasvětlené se svítícími anděly.






Také v našem klubu jsme něco dělali pro radost





Foceno jen mobilem,kvalita není nic moc,ale na vánoční náladě to neubere,tak ať jsou Vánoce v pohodě.

12 komentářů:

  1. Evi,máte velkolepou výzdobu.Zaujaly mě andělé na kruhových objezdech.My jich ve městě pár máme,ale není na nich nic hezkého
    ani během roku.Moc hezké věci tvoříte v klubu.Háčkované ozdoby mám a teď mě hodně zaujaly ozdoby z papírových ruliček.Ráda
    jsem z nich tvořila.
    Měj hezký poslední předvánoční týden

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké Evi. Máte krásnou výzdobu. Také mám na stromečku háčkované ozdoby a stále ještě některé přidělávám, protože jich hodně rozdám. Máme teď trochu složitějšía náročné období a na blogy se moc nedostanu. Přeji Ti krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Přerov má opravdu skvostnou výzdobu. Líbí se mi moc ta světelná střecha. Procházet se pod ní musí být opravdu sváteční zážitek. Měj se hezky Evičko.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a ten váš klub má úžasné vedení. Co všechno dokážete, to je skvělé.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! ta rybička je moc povedená. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi máte to krásně ve městě naparáděné a do tych hned chodila... Rybička je top !!! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásná úvodní sněhová fotka! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Evi přišla jsem Ti popřát hezké vánoční svátky a vše nejlepší do nového roku, hodně zdraví. A teď koukám, co jsem to tam psala za nesmysl v minulém komentáři, omlouvám se. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní30.12.23 7:06

    Fukčarinka - Evičko pro Tebe a všechny kolem Tebe přeji hodně zdraví a pohody. ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Evi,všecko nej do roku 2024!Z.

    OdpovědětVymazat
  11. Evi, světelná nebesa jsou moc hezká, něco takového jsem ještě neviděla. .-)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Evo, zdravím do Přerova. Máte to tam krásné! A vánoční výtvory jsou také moc pěkné:)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili