1.1.22

Tvorba předvánočních dekorací

 Možná opožděně,ale i tak chci ukázat vánoční dekorace ,které jsme dělaly v našem STP.Ukázka,že jde i z jednoduchých skartačních proužků  udělat ozdůbky




 Motá se na držáku na cibuli
Z utěrek na nádobí

Svícen z těstovin a zvonečky z květináčků




PŘEJI VŠEM POHODOVÝ ROK 2022 VE ZDRAVÍ A RADOSTI

7 komentářů:

  1. Evi,to jsou nádherné ozdoby.Teď bych to nezvládla s rukama,některé věci mně už vůbec nejdou.Naštěstí,když byla vnoučata malá jsem hodně tvoření zvládla.Vymýšlela jsem pro ně kde co.Tohle by je určitě bavilo.
    Měj hezké dny nového roku

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, to je nádhera. Z těch proužků papíru se dají udělat opravdové skvosty. Viděla jsem, coi z toho dokážou Rusky na YT a chtěla jsem to vždy zkusit, ale zatím jsem se k tomu nedostala. Vy máte opravdu skvělý klub. Všechno se mi to moc líbí. Je fajn, že si to můžete dělat v klubu, že máte nateriál asi zajištěný pro všechny a nemusíte kupovat zbytečně mnoho materiálu. Jsem z těch věciček nadšená. Fakt moc pěkné. Tak ať se tobě i klubu moc a moc daří i letos.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruš,děkuji za přání.Do klubu chodím moc ráda,protože jsem doma sama,děti daleko,tak si tam aspoň s kámoškama pokecáme,uvaříme kafčo nebo čaj(je zdarma)a děláme v rámci ergoterapie různé věci.Material je zdarma a některé výrobky jdou na charitu.Chodím také do druhého klubu na cvičení pro seniory,také fajn.Měj se moc hezky a ať se také daří Tobě a celé vaší rodině..

    OdpovědětVymazat
  4. Evi to jsou překrásné dekorace. Jsi moc šikovná. Přeji Ti šťastný celý rok 2022 hlavně hodně zdraví a štěstí a ať se Ti dobře daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji dobrý rok 2022 ,hlavně to zdraví a štěstí..

      Vymazat
  5. Evo, zaujaly mě ty krásné výrobky a jsem překvapena, že materiál je zajištěn, to je základní věc. Zdarma? Nejvíc mě zaujaly zvonečky z květináčků.
    Přeji zdraví a spokojenost do nového roku. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou nádherné nápady ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili