23.1.21

Co mi v dnešní covidové době chybí


Za normálních okolností jsem 2x týdně chodila do Sonusu,kde jsme cvičily,navětěvovaly rukodělné práce,jezdily na výlety,prostě byla činnost.Setkávaly jsme se tam přibližně ženy stejného věku,po akcích poseděly u kafíčka nebo čaje.Nyní sedím saama doma a je mi po všem smutno.Doufám,že se situace jednou změní a vrátíme se k normálnímu životu.....Dnes jsem udělala pro to první krok,nechala jsem se naočkovat proti Covidu 19...snad to přežiju.Proti chřipce jsem se nikdy očkovat nenechala a byla jsem v pohodě.Tak uvidím jak to bude nyní...😷😷

Cvičení na plosky nohou  a cvičení v tělocvičně a bazénu,nebo kurzy PC

Po cvičení kafíčko nebo čaj,často také někdo něco upeče...
Také bývají přednášky na zdravotní téma,nebo s psychologem,kde se můžeme na cokoli zeptat.
V rukodělných pracích vytváříme různé věci,na př. z kůže,papíru,barvíme trička,nebo vytváříme ozdoby na Vánoce,Velikonoce a jiné....




Tak místo toho opravuji na Blogu články,kde mi zmizely fotky po převodu ze starého na nový Blog...

5 komentářů:

  1. Evičko, divím se, že ti tohle chybí. Máte tam úžasný klub. Když vidím cvičení na plosky, vzpomenu na moje cvičení při rozhýbávání kotníku. taky jsem se nikdy nenechala očkovat na chřipku, protože jsem chřipková nebyla. Já jsem spíš trpěla na angíny, ale i od těch mám už mnoho let pokoj. A na chřipku také zemřelo mnoho tisíc lidí možná i více než teď na covid. Ten klub ti závidím a moc ti přeji aby se všechno vrátilo a mohla jsi zase mezi své vrstevnice k různorodým činnostem. Musíme vydržet. Ty to máš o to těžší, že jsi sama. Alespoň u toho počítače člověk zapomíná nebo zavzpomíná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někam mi zmizelo ne... chtěla jsem určitě napsat nedivím se.

      Vymazat
  2. Maruško,děkuji za podporu,každé slovo potěší..snad bude ještě někdy líp....

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem chodila 2x týdně na cvičení a chybí mi to moc. Sama se nedonutím, to mě nebaví, tak aspoň občas vyrazím na procházku. Po městě to ale není ono, proto už se těším na jaro a na naší chatu se zahradou. Ve vašem klubu jste holky moc šikovné, moc zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také sama moc nedonutím,vždy chvíli a pak mě to samu nebaví...Píšeš,že se těšíš na jaro a na chatu...Také jsem to tak měla..měli jsme chatu 50 roků v hostýnských horách,trávili tam téměř celé léto.(píšo o tom v Blogu).Bohužel mamanžel před 2 roky zemřel a já sama jsem na to nestačila,musela jsem ji prodat.A je mi po tom moc smutno,ale nedá se nic dělat,život jde dál.Musím si najít jinou činnost.V době Coronaviru je to těžší...snad bude někdy líp...

      Vymazat

Děkuji že jste se zastavili