18.6.22

Švýcarsko 1.-2.den

Švýcarsko 17.5-22.5.2022


V květnu 2022 zorganizovala Místní organizace STP pro své členy zájezd do Švýcarska.Dlouho jsem se rozmýšlela zda se mám na to dát,jestli to zvládnu.Převládl názor že ano a nelitovala jsem.Byl to krásný zájezd.Náladu mi trochu zkazila hned první den porucha fotoaparátu,ale nedalo se nic dělat,fotila jsem jen mobilem.Tak se s vámi podělím o zážitky.
Odjížděli jsme z Přerova luxusním patrovým autobusem s CK ABC Znojmo.Autobus byl vybaven klimatizací,WC a každé sedadlo mělo před sebou obrazovku,kde jsme si mohli pouštět do sluchátek hudbu,filmy dle svého výběru  nebo plán cesty s mapou kde se právě nacházíme.Seděla jsem v 1.poschodí a cítila se jak v letadle.

Cesta pokračovala přes hraniční přechod Rozvadov do Německa.Po nočním přejezdu jsme ráno dorazili do Švýcarska.První zastávka byla v Lucernu u jezera,kde po ranní hygieně jsme posnídali.V ceně byla i malá přesnídávka.Řidiči během zastávek poskytovali teplé i studené nápoje za ČK.
Brzy ráno v Luzernu













V Luzernu proběhla krátká prohlídka starého města a městských hradeb.Pak nás autobus odvezl do městečka Kriens,odkud jsme lanovkou s přestupem pokračovali na Pilatus v n.m.2128 m,v překladu znamená zlá Dračí hora.Odtud byly nezapomenutelné výhledy na Švýcarské Alpy a Lucernské jezero.Vyjíždíme lanovkou....Dole se pásly kravičky...


Přestupní stanice
A jedeme až tam nahoru!


















Tam nahoru jsme došli ke kříži




Rogalista se chystá k letu




Nakonec společné foto a sjeli jsme lanovkou zase dolů
Zpět jsme měli jet nejstrmější zubačkou na světě,ale bohužel nebyla v provozu,tak jsme sjeli lanovkou stejnou cestou dolů,kde nás čekal autobus a vrátili se do Lucenu.

Pokračování bude příště

5 komentářů:

  1. Nádherný zájezd a luxusní fotografie. Myslím, že se zájezd hodně povedl. Děkuji za úžasnou podívanou. Já už bych si takto do hor asi netroufla.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné,nádherné,nádherné...Kdysi jsem velice toužila podívat se tam.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,krásné fotečky i psaní.Určo máš odtamtud plno zážitků..Z.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné. Na tu lanovku bych ale Michala nedostala. Pamatuju, jak vyváděl, když jsme jeli kabinkovou lanovkou na Skalnaté pleso. Na Lomničák už by asi zkolaboval. Alespoň se koukneme na tvé fotky. Počasí jste měli luxusní. Ne jak mi tenkrát na Orlím hnízdě, vzpomínáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínám Maruško,tenkrát nám počasí nevyšlo,teď jsem měla štěstí na luxusní počasí.Jen mne zklamal foťák,byl to pro mne šok..ale mobil to odfotil i když to není ono.

      Vymazat

Děkuji že jste se zastavili