28.8.22

Lázně Poděbrady 2022

Již třetí rok jsem neodolala a zúčastnila se lázeňského pobytu v Poděbradech,snad již naposledy.O pobytu jsem psala již v minulosti,ale pár obrázků přidám i dnes.Ubytování bylo opět v hotelu Libuše na začátku lázeňské kolonády s plnou penzí a léčebnými procedurami.Tím bylo uděláno také něco pro zdraví.Zájezd se konal od 14.8-21.8.2022





Na léčebné procedury jsme chodili do Letních lázní,lkteré byly letos rozšířeny o nově vybudovaný komplex,spojený s novým hotelem Chariclea,který byl letos na jaře otevřen.

Atria a nové léčebné prostory v  hotelu Chariclea



Komplex lázní doplňuje park s Libenského kolonádou,postavenou v r.1938.Střední část je vybudována ve stylu anglického parku.Zde také v r. 1937 vznikla poděbradská rarita-květinové hodiny.

Park je velmi udržovaný










Pěkná procházka je k hotelu Zámeček a v něm příjemné posezení v Modrém salonku.
Vstupní hala v hotelu Zámeček




Nejvíce se mi líbilo posezení v Modrém salonku,jak jinak než u ledové kávy...







Procházka po parcích končí,příště se podíváme za zábavou na lodi po Labi

8 komentářů:

  1. Evi,to je nádhera.Také bych tam jela.Poděbrady jsou krásné město a mám to tam moc ráda.Do lázní sem jezdil můj tatínek a manžel,když dělal u hasičů,tak tu měli ozdravné pobyty.A nedaleko bydlí moje sestra.Máme to tu prochozené ,jenom za letošní léto jsme tu byli asi 4x.Už jsem si posledně říkala,že bych měla pořídit zase pár fotek.Ale těch lidí a aut všude.Třeba na podzim.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,jela jsem s naším seniorským klubem,mám tam hodně kamarádek.Já už se sama nikam nepodívám,jen u nás po okolí.

      Vymazat
  2. Moc krásné fotografie Evi. V Poděbradech jsme párkrát byli, ale jen na výletě a moc se nám tam líbilo. U fontány bych vydržela sedět dlouho a jen pozorovat jak se mění proudy vody. Ale koukám, že i hotel je uvnitř luxusní. Určitě jste se pobyt užívali. Děkuji za úžasnou podívanou a přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to je super, že vám váš klub připravuje takové úžasné zájezdy. Poděbrady jsi nafotila moc krásně
    Také bych se tam ráda podívala. Město jen kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam Maruš fajn,odpočinek,procedury,zábava.To víš.doma sedím sama,tak využívám možností.Mám tam spoustu kamarádek s podobným osudem..

      Vymazat
  4. Evi, Poděbrady miluju. Jezdím tam pokaždé, když jsme na chalupě, není odtud daleko. I vnučky to tu mají rády, jdeme s nima na loď, nebo koupat do jezera... Moji rodiče měli v Poděbradech svatbu. Měj se hezky, posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,letos jezero oplotili a zpoplatnili,už tam není volný přístup...měj se hezky..

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili