3.11.22

Dušičkový čas

 Nevím zda dušičkový čas je součásti podzimu,ale já to tak vnímám.Při návštěvě hřbitova v tyto vzpomínkové dny jsem cítila nejen smutek,ale i určitou pohodu z rozzářených svíček,prostě světlo v duši...











6 komentářů:

  1. Evi, vnímám to úplně stejně jako Ty. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Čekala jsem , jestli na toto téma bude u někoho příspěvek. A jsem ráda, že jsi ho připravila. K podzimu určitě patří a když jsou hroby nazdobené, tak je to krásná procházka tichem.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hezký příspěvek. Také jsme byli na hřbitově letos ve dne, protože večer je tam moc aut i lidí, ale zase to má docela jinou atmosféru. Letos jsme šli dopoledne, abychom pořád nemuseli v úzké ulici ke hřbitovu uhýbat autům. To je pak dost nepříjemné a navíc mělo podle předpovědi pršet...Je pravda, že tu večerní atmosféru se nahradit nedá. To je opravdu krásné vzpomínání.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám atmosféru dušiček.ráda.Rozsvícené hřbitovy na mě působí zvláštně.Poprvé jsem je nefotila.
    Tvoje fotografie jsou moc krásné.
    Evi,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Vzpomínkový čas,ne že by se běžně nevzpomnělo v jiné dny,nenavštívil se hřbitov. Na dušičky je to jiné, slavnostní.

    OdpovědětVymazat
  6. Samozřejmě, že patří a na hřbitově to v tuto podzimní dobu hýří barvami podzimu nejvíce. hezký víkend, Evičko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili