5.1.23

Vánoční pobyt v Nízkých Tatrách

Na 1.svátek vánoční jsme si udělali lanovkou výlet na Chopok s přestupem na Priehybě.Zatím co v Jasné počasí nebylo nic moc,na Chopku to bylo za odměnu.Azurová obloha,sluníčko,sníh,prostě pravá zimní nálada.


 







Vrchol Chopku



S dcerou na vyhlídce

V pozadí jsou vidět Vysoké Tatry









Dávám sem pro srovnání fotky z léta před 2 roky a letos zimní.Které se vám víc líbí?Já si myslím,že oboje má své kouzlo.


S vnukem u Draka





Byl to parádní nezapomenutelný výlet

6 komentářů:

  1. Evi,věřím ti,že to byl nezapomenutelný výlet.Nádherné fotografie,úplně mě to pohltilo.Zimu mám ráda,tu se sněhem a
    modrou oblohou,ale u nás je to už utopie.Srovnávací fotografie jsou úžasné.
    Doufám,že bude sníh v Krkonoších,hned se tam potom vypravíme.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Evi to je nádhera, jako v pohádce ! Hned bych tam jela taky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko,moc hezký výlet jste si udělaly. Přeji zdraví a pohodu 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je fakt nádhera!!! Několikrát jsem si fotky prošla a kochala se nádhernými záběry. Děkuji za úžasnou podívanou a přeji Ti moc krásné dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko, moc ráda se s tebou na Chopok podívala. Jsme tam už hodně hodně dávno a to v létě. Za ty roky se mnoho změnilo, ale ty nádherné výhledy zůstanou. Tohle já už nezažiju, protože syna na lanovku nedostanou. Tohle je překrásná zimní pohádka.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotografie! Tam teda poriadne mrzne! :-) 💐

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili