2.4.23

Velikonoce 2023



Tak jako každý rok jsme v našem klubu STP připravovaly velikonoční výlohu a nějaké věci pro charitu.
Slepičí rodinka














5 komentářů:

  1. Evi,to jsou všechno krásné věci.Jste šikovné.Líbí se mi všechno,ale docela mě zaujaly vajíčka v šátku.
    Ale mně takové věci už nejdou,jsem ráda,že mohu aspoň háčkovat.Dělám si slepičky na velikonoční výzdobu.
    Počasí je pořád divné a tak se dá doma něco tvořit.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Evi máte to všechno nádherně propracované. Jste všechny opravdu moc šikovné a máte můj obdiv. Přeji vám všem tedy krásně jarní dny i když teplotami se to spíše podobá Vánocům a mám obavy, že nám tu ještě napadne sníh. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi někdy zdá že si počasí plete Vánoce s Velikonocemi,přeji pěkné svátky velikonoční...

      Vymazat
  3. Evi, to je všechno tak hezké, milé a veselé !!! Jste šikulky ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc pěkné tvoření. A při tom tvoření určitě skvělá nálada. Měj se i nadále hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili