17.11.23

Tak trochu popletený čas

 Co vlastně je?Vánoce,nebo léto?

Při procházce městem v polovině listopadu jsem našla 2 extrémy.Pořád ještě kvetou letní záhony,ale příprava na Vánoce je v plném proudu.V supermarketech je vánoční zboží,mnohde i vánoční výzdoba.




Vánoční osvětlení  sice ještě nesvítí,ale je nainstalované po celém městě.Připravuje se i vánoční strom
Žáci přerovských škol sotěžili o nejhezčí výrobky z dýní.Večer byly osvětlené a podávala se i polévka z dýně.Já jsem tam už večer nebyla,tak jen pár obrázků z odpoledne.Večer to mohlo hezky svítit.



Děti se tam mohly i vyfotit

Tak snad se dočkáme i té pravé zimy,nebo ne?


5 komentářů:

  1. Evi,to koukám,jak ještě kvetou záhonky.U nás nekvetly ani v létě,po městě žádné nejsou a
    pokud někde,tak jenom keře,aby to nedalo moc práce.
    Podzim byl krásný,ale už mně docela vadí,že je pořád mokro a každý den aspoň mrholí,když zrovna
    neprší.Tyhle dny už chladno je,ale zda bude opravdová zima to u nás v nížině sotva.Pořídila jsi krásné
    fotografie.Měj hezký večer i celý víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Je to jak píšeš. Jsme svědky postupného předávání štafety. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, pěkné fotky dýní, já sice tyhle zvyky nedodržuji, ale u druhých to beru. V jedné zahrádce nedaleko nás dokonce měli nějaké jako náhrobky a dýně celé večery osvětlené a vypadalo to hodně strašidelně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, mně na záhonku ještě vykvetl měsíček lékařský, a další den už zmrzl. Také primulky vítají zimu svými květy. Listí bylo před pár dny ještě na stromek, ale během chvíle opadalo. Nastal rychlý obrat k zimnímu počasí...ale i to má svoji krásu. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Výzdoba pestrá,sníh a zima nám ještě ukáže. Tak už ukázala a my se budeme těšit na Jaro.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili