12.3.24

Kam ráda chodím

Mám své oblíbené místo,Malou a Velkou lagunu za řekou Bečva.Je to taková oáza klidu.O minulém víkendu jsem tam opět zavítala,abych se potěšila jarní přírodou.










V malém kiosku se dá i občerstvit


Zhoubná práce bobrů

Dne 10.3.2024 by se dožil 80 let přerovská legenda zpěvák Pavel Novák.Jako vzpomínka na tuto hudební ikonu byla na laguně odhalena lavička se zpěvákovou podobiznou.





Začal růst medvědí česnek,letos o měsíc dříve,pár lístků jsem si natrhala
U domů už rozkvetly jarní kytičky.


Zpět jsem se vracela kolem Bečvy domů.


9 komentářů:

  1. Evi to je nádherné místpo a ta lavička je překrásná. Pavla Nováka jsem měla ráda, vlastně oba dva Nováky...i Petra i když nebyli příbuzní... Jejich písničky jsou krásné pořád. Mají texty, které mají co říci a krásné melodie. Hezky jsi mě naladila. Procházky kolem vody mě vždy potěší i na fotografiích a ještě takovým krásným místem...Až se to tam zazelená, tak to bude ještě krásnější. Bobry tu máme u Zámeckého rybníku v Lipové a také tam mají obavy, aby jim tam neponičili staleté památné a chráněné stromy. Mylím, že to místní a ochranáři chtěli řešit nějakým oplocením...Měj se moc krásně atším se na další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,to je krásné místo.Mám podobná také oblíbená kolem Turnova.U rybníků je pořád živo.Hezká vzpomínka na Pavla Nováka.
    Měl moc hezké písničky a Nádhernou lásku nám hráli na svatbě.Škoda,že už moc v rádiu nejsou
    slyšet.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, nedivím se. Krásné, klidné místo, musí být příjemné tam zajít.
    Děkuji za pěkné fotky a přeji hezký podvečer. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že jsem jako anonym, ach jo.
    https://sincerehelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko, takové procházky mám také ráda. Lavička je pěknou vzpomínkou, písničky od Pavla Nováka byly to pro nás tehdy hity. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. U vás to jaro pěkně bere vládu do ruky. Máte to tam moc hezké a u vody to žije. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Evicko, pěkné místo. Také by se mi tam líbilo. Jaro se dere k moci hodně brzy, ještě se ale asi dočkáme zimních dní.

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, to je moc pěkný příspěvek ☺. Bečvu znám, ale jen v některých úsecích, hlavně však Rožnovskou Bečvu, tam jsme jezdili nejčastěji. Pak už tu "celou" Bečvu v lázních Teplice n. Bečvou. Zaujali mě ti bobři, jak vidět, opravdu se tam činí a takového krasavce jak na fotografii, jsem zatím nevyfotila. Ovšem krásná je ta lavička Pavla Nováka! Ani jsem nemyslela, že už by slavil 80 let. Je pěkné, že si město na slavného rodáka vzpomnělo a velká škoda, že tak brzy odešel. 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, ta lavička Pavla Nováka je moc povedené dílo. A ty lavičky u vody - to je taky dobré, ráda jsem u vody a pozoruji ji. .-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili