29.4.21

Jarní procházka

Snažila jsem se tak trochu zdokumentovat jaro při procházce městem  Přerov a jeho parkem
V pozadí přerovský zámek,pár fotografií z jeho okolí také přidám v dalším článku
Ve městě,parku a u Bečvy se jaro už také probouzí


















8 komentářů:

  1. Tedy Evi, to je nádhera a ten kmen, perfektní nápad jak takový kmen může zpříjemnit procházku parkem. Úžasný nápad. Skvělé fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kmen byl původně uschlý srom,ktwerý žáci umělecké dřevařské školy vyřezali.Pak se správci parku rozhodli,že ho pokácí aby neohrožoval návštěvníky.Nechali ho tam položený,aby zpestřil okolí.Pěkné jarní dny...

      Vymazat
  2. Evi,ty máš naprosto dokonalé fotografie.Krásně rozkvetlé město.Motýlky jsem už také viděla,ale nestihla jsem fotit.
    Pokochala jsem se,díky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je lepší procházet rozkvetlýám městem,než šedivým...díky za kouknutí.

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky Evičko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,aspoň trochu jarní nálady do toho šedivého života

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Přerov je už také hezky rozkvetlý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze všech ročních období se mi nejvíc líbí jaro....

      Vymazat

Děkuji že jste se zastavili