18.4.23

Přerovská Flora



O víkendu se v Přerově konala taková malá Flora.První zahradní prodejní výstava na Moravě nabízela návštěvníkům rozmanitou nabídku potřeb pro dům a zahradu.Nabízela se přísada,balkonové a truhlíkové květiny,okrasné a ovocné stromky,keře a mnoho dalších výpěstků od prodejců nejen z ČR,ale i ze zahraničí. 








Připravený byl také doprovodný hudební program a občerstvení s nejrůznějšími pochutinami.Výstava byla prodejní,takže se dalo koupit vše potřebné pro dům azahradu.Proběhl zde i křest nové odrůdy tilipánů od českého šlechtice.



Nápadité květinové expozice z tisíců jarních řezaných květin v hale byly nádherně osvětlené,ale špatně se fotily.










Pracovníci tvoří i svadební výzdobu














Pro radost jsem si koupila žíhanou fialku a fialkový muškát,ať mám doma také něco hezkého.Kvetou mi i další fialky..


6 komentářů:

  1. Evi, to je paráda. A velmi pěkné aranžmá výstavy. Jako menší Olomouc. Vůbec jsem nevěděla, že u vás něco takového je. hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,to musela být nádhera.Fialky mám doma,mám je ráda.
    My jsme měli v plánu o víkendu výstavu v Lysé nad Labem narcis a jiné cibuloviny společně se sestrou,
    bohužel nám do toho něco přišlo.Bylo mi to líto,ale to tak někdy bývá.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Evi to je nádhera. Takové výstavy jsou vždy voňavé a nádherné. Děkuji za úžasné nahlédnutí a přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, tak to jsem se opravdu moc ráda podívala a potěšila se ! Měj se moc hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili