4.9.23

Mraky na obloze

 Mraky na obloze

Koncem srpna jsem navštívila Krkonoše.Cestou na místo pobytu byla zastávka u hospitálu Kuks,kde byly zajímavé mraky.Chci se podělit na výzvu Stáni a pár jich zveřejnit..





















Ještě pár obrázků z turistického výšlapu v Krkonoších







6 komentářů:

  1. Evi, víc se mi líbí ty cáry v Krkonoších, ale i procházka zahradami Kuksu je milá, už jsem tam delší čas nebyla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, přiblížila jsem si fotografie a našla spousty zajímavých obrazců ukrytých v mracích 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,fotografie jsou nádherné a mraky opravdu parádní.Moc se mi líbí fotografie z Krkonoš,
    ráda bych se někam nahoru ještě chtěla podívat.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Evi moc hezky jsi mraky zachytila. Na Kuksu to mám ráda, jezdíme kolem do Trutnova. Líbí se mě tam hlavně ty zahrady, bylinky a taky lékárna. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, paráda. I Kuks máš pěkně nafocený. Mně to proti slunci moc nešlo. Byla jsem tam v nesprávnou dobu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za účast ve výzvě a hezké mráčky

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili