24.10.23

Barevný podzim 2023

 Barvy léta i podzimu pomalu končí,tak jen pár fotek z Přerova












Z mého oblíbeného parku
















8 komentářů:

  1. Evi,to jsou nádherné fotografie.Park je v barvách podzimu kouzelný.
    Dnes bylo u nás zataženo a všimla jsem si,že je už více listí na zemi,jak na stromech.Ale mám ještě hodně fotek
    z hezkých dní.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to jsou moc hezké fotografie. Krásná procházka přírodou. Děkuji za účast ve výzvě a odakaz přidávám na můj blog. https://duchjara1.blogspot.com/vyzva-odkazy.html=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://duchjara1.blogspot.com/2023/10/vyzva-odkazy.html

      Vymazat
  3. Evi nafotila jsi krásné fotografie, podzim je vůbec úžasně fotogenický, ty barvy... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný podzim, přeji příjemné dny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko, jak já už se dlouho chystám na návštěvu tohoto krásného města a stále mi to nevychází, podzim mu opravdu sluší. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty barvy....to prostě nevymyslíš. Krásně dny, přeji.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, moc ráda jsem se zpětně prošla tvými fotkami. Paráda. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili