4.12.23

Trošku nasněžilo

 

Udělala jsem si malou procházku kolem Bečvy a parkem,bylo příjemné počasí.


















Pokračovala jsem k Bečvě a Laguně,marně jsem ale hledala kačenky,asi se někam schovaly.















8 komentářů:

  1. Evi, opravdu krásná procházka. Fotky se mi moc líbí. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,nádherné fotografie z procházky.Závidím to modro nad hlavou a sněhu máte dost.
    U nás ve městě už zmizel,moc ho nebylo,ale dál za městem je sněhu více.Akorát jsou fotky celé bílé.
    Bílo dole i nahoře.Moc ráda to nefotím.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  3. Evi měla jsi hezkou procházku a fotografie jsou kouzelné. I u nás napadlo plno sněhu, dětem to mu, ale já nerada řídím v tomto počasí auto. Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi to jsou krásné fotografie z procházky. Já mám také ještě pár fotek v záloze z posledního listopadu, ale teď musím na toulání přírodou zapomenout. Manžel onemocněl a tak nemůžu nikam moc courat. Jen nákup a rychle domů...Snad se brzy uzdraví. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji manželovi brzké uzdravení a všem hezký advent.

      Vymazat
  5. Evičko, také jsem se šla projít zasněženým parkem
    Přeji pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné prostředí! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, kde bereš tolik nasluněných fotek?! Je vidět, že Tě focení baví a pořád někde venku běháš. To je dobře. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili