10.4.24

Přerov v zajetí řepky


Udělala jsem si vycházku na okraj města a zjistila jsem,že Přerov je v zajetí řepky.Nevím,zda je to dobře,nebo ne...









Již několik let chodím okolo stromu,který má dvoje květy,bílé a růžové,je to zajímavé.


Jaro je hezké,užijme si ho.

8 komentářů:

  1. Evi,nádherné fotografie.U nás řepka zatím nekvete,ale o víkendu jsme byli u sestry v Polabí a tam už bylo dost žluto.Musí se ale uznat,že ty žluté lány jsou fotogenické.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie i krajina. Chudáci lidí, kteří bydlí poblíž. Řepka když kvete tak dost páchne..aspoň mně ano. Ale je potřeba na olej a přidává se do pohonných hmot jako ekologická složka, tak se pěstuje kde se dá. Já z dětství spíše pamatuji lány plné všech druhů obilí, brambor, cukrovky, u nás i lnu...Teď jsou u nás jen louky. Jejiba doba. Měj se pěkně a užívej si jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme potkali při posledním výletu kvetoucí pole řepky a dost mě to překvapilo, ten termín. Letos to všechno je moc brzy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, na řepku jsem alergická, takže já z ní radost opravdu nemám... Ty sakury, to je jiná káva - nádhera!
    Přeji příjemné jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. I u nás nás řepka obkličuje, ta jedovatá žlutá jedna... Ráda jsem se podívala na Tvé fotky :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,řepka je všude,celé sluníčkový lány. Pořídila jsi pěkné záběry 👍

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, ten dvoubarevný strom je zajímavý. Máte tam zajímavé mraky, je na co koukat. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, moc pěkné fotky. ten strom je zřejmě naroubovaný jinou odrůdou. Působí to moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili