13.10.24

Vysoké Tatry,třetí den,Hrebienok



Třetí den putování v Tatrách patřil výletu na Hrebienok.Po snídani jsme šly pěšky z Nového Smokovce do Starého Smokovce k lanovce (asi 1 km)a pak pozemní lanovou dráhou na Hrebienok.




Pozemní lanová dráha Starý Smokovec  (1025m.n.m.) na Hrebienok (1272 m.n.m.) překonává na 1937 m délky převýšení 247m.Jízda trvá 5 minut a přepravní kapacita je 900 osob za hodinu.












Horskou stezkou z Hrebienku jsme došly k Bilíkově chatě a dále pokračovaly k vodopádům Studeného potoka.








Ti zdatnější pokračovali k Reinerově chatě,já jsem se již vrátila kolem Bilíkové chaty zpět,kde jsme si s kolegyní daly dobré pivo.
Po občerstvení jsme se vydaly zpět k lanovce ,sjely dolů lanovkou do Starého Smokovce a pěšky vyrazily do našeho hotelu v Novém Smokovci na dobrou večeři.Návrat byl indviduální,dle fyzické kondice.


3 komentáře:

  1. Evi,super!Taky jsem tam před lety byla.A moc se mi tam tenkrát líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, tam už jsem dost dlouho nebyla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, děkuji za připomenutí jednoho z našich výletů v Tatrách. Dokonce jsme byli na haluškách v restauraci, na jejíž terase jste se fotily :o) Děkuji za parádní fotky a přeji příjemné podzimní dny. Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili