27.1.21

Sněžné,Podlesí

Sněžné a Podlesí

V dnešní smutné době není dost příležitostí k focení,tak jsem se vrátila ke starším zážitkům.Od dětí jsme dostali jako dárek 4 denní pobyt na Vysočině ve vesničce Sněžné.Ubytování bylo v hezkém hotelu Podlesí.


 


V hotelu byl i bazén,kde jsme večer po procházkách chodili na osvěžení...
K hotelu patří také Pohádková vesnička.Jsou to nádherné pohádkové domečky,které jsou nadstardatně vybaveny k ubytování.Využívají je hodně rodiny s dětmi.Ve vesničce se nachází  stylový domeček 7 trpaslíků a Sněhurky..

Stavbička s doškovou střechou,podepřenou trámky,kterou si postavil Rákosníček

Mlýn kováře Matěje..


Vykotlaný pařez Křemílka a Vochomůrky...



                                                                        O dalším putovaní v dalším článku
   


7 komentářů:

  1. Evi, to je nádhera. Už je tu tolik nových článků a mě vůbec nepřišlo upozornění na email. Jdu se po tvém blogu projít.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda ne tento zájezd vzpomínám,bylo tam moc hezky...

    OdpovědětVymazat
  3. Objevila jsem tvůj blog úplně náhodou a jsem moc ráda. Ta dovolená musela být parádní, tam by se mi také určitě líbilo. Chaloupky jsou nádherné a hotelový bazén by mě láka moc. Moc zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za zhlédnutí....Používat Blog se teprve učím...jsem už starší ročník a přivedla mě k tomu Majka Jakešová....

      Vymazat
    2. Jsi moc šikovná, blog se mi líbí. Já už jsem také ohrožený druh ☺☺☺ Přeji hezký víkend ☺

      Vymazat
  4. Skvělé fotografie, krásné místo. tam by se mi moc líbilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili