18.2.21

Šablonky 1


ŠABLONKY 1

Dlouho jsem se rozmýšlela zda zveřejnit mé skromné pokusy vytvořit nějaké obrázky.Podle vzoru kamarádky Majky  jsem se snažila způsobem pokus omyl něco vytvořit,abych zapojila své mozkové závity.Jsem stará babka a tak to  má daleko k dokonalosti...








































7 komentářů:

  1. Pěkně si hraješ. Jsi šikulka. Opravdu taková práce bystří mozek. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo si hraje, nezlobí! ☺ Ovšem Evičko, ty jsi už velká holka na zlobení já vím ☺. Moc krásné tvoření, šablonky jedna hezčí než druhá ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za kouknutí....

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikovná, tohle je neumím ☺

    OdpovědětVymazat
  5. No teprve se to učím....

    OdpovědětVymazat
  6. Také se mi to líbí, chválím a já neumím ani toto...- Míla

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili