20.2.22

Maďarsko Harkány 2021

 

Nejen koupání,cvičení,ale i požitek z dobré kávy nebo pizzy patřil k našemu programu.Vydali jsme se také  do Čárdy na pečenou husu,dobré vínko a zábavu.Víno bylo v neomezeném množství.






Co k tomu dodat?Prostě Svaz Tělesně postižených.....😂😊
Navštívili jsme i tržnici,kde se dalo koupit vše,od potravin přes textil a jiné výrobky..



12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jste si to tam užili.My jsme tam byli někdy v devadesátých letech a překvapilo mě,co se tam dá všechno nakoupit.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé. Ten váš klub ti závidím. parádní se vším všudy. A tanečky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že se takhle scházíme,našla jsem tam nové kamarádky,s kterými jezdíme na zájezdy.Jinak bych neměla s kým jet,jsem sama.Už se těším na letošní zájezdy,snad nám zdraví buse sloužit..

      Vymazat
  4. Evi, to jste si to krásně užili a určitě i dobře nakoupili. Měj se moc hezky.

    P.S. Omlouvám se za smazání původních komentářů, které jsem psala na mobilu. Psala jsem je po shlédnutí předchozího článku, kdy jste se procházeli po památkách a navštívili krásná místa.

    OdpovědětVymazat
  5. Kde jsou ty časy,tanečky, výlety, sice kratší, ale týdenní rekreace byly každým rokem. Jen tak dál. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no snažím se trochu jít mezi lidi když jsem sama,děti mám daleko,málo se vidíme,hezké dny

      Vymazat
  6. Dá se říct,že jsem nikde takto nebyla ☻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda,pokud to zdravotní stav dovolí tak člověk přijde na pozitivnější myšlenky,přeji pěkné dny

      Vymazat
  7. Evi, máte super partu, je fajn, že máš s kým vyrazit za zábavou🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsem ráda,že jsem našla takové prima kamarádky po odchodu manžela

      Vymazat

Děkuji že jste se zastavili