20.3.22

Poslední volání jara

 Poslední volání jara,které dnes konečně přišlo





Rozkvetžly už i narcisky a hyacinty

I staré květy jsou zajímavé,ale už jim pučí nové pupeny
Doma mi také pro potěšení kvetou kytičky

6 komentářů:

  1. Evi, to jsou zase nádherné fotografie. Moc děkuji za účast ve výzvě. Tvoje fotografie mě opravdu potěšily a mám radost z Tvé účasti. Přeji Ti krásné jarní dny a hlavně zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc krásné fotky. Musím se jít podívat, jestli už u nás také kvetou petrklíče. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,to je krasa.Prekvapily mě petrkliče,u nas zatim nekvetou.
    Měj hezky den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás i před domem jich je plno.
      Snad vysvětluje i u vás..

      Vymazat
  4. U vás už je jaro v plném proudu. To u nás ještě zdaleka néééé.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám taky hodně orchidejí.Dostala jsem všechny jako dárek.Taky ibišky mám ráda,ale poslední dny mi nějak odcházejí-nevím čím to je.
    Přeji krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili