23.3.22

Jarní procházka

 Ve středu byl krásný jarní den,bylo škoda sedět doma,tak jsem se vydala na vycházku k přerovským lagunám.Šla jsem se původně podívat zda už roste medvědí česnek,který mám ráda.Pomalu se klube ze země,ale je ještě malý,chce to tak ještě týden.Ale pár lístečku jsem si utrhla a večer nakrájela na chleba.




Jaro už asi opravdu začíná...Na Laguně se vyhřívaly labutě a kačeny,po stromech poskakovali ptáčci.
Stromy se zajímavě zrcadlily na hladině







Kéž by takových dnů bylo více

10 komentářů:

  1. Evi to jsou moc krásné fotografie. Koukám, že tam máte párek labutí zpěvných Ty u nás většinou přezimují a pak se většinou vrací nahoru k Baltu...Přeji Ti krásné jarní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš,přes zimu tam zůstává jedna labuť která má 1 křídlo,takže nemůže odletět.Ochranci přírody ji chodí krmit.

      Vymazat
  2. Evi, doma na zahrádce už mi taky vykukují lístečku Medvědího česneku. Pěkně ti ptáčci zapózovali, hlavně strakapoud. Měj se hezky a klidné dny🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Evi. To je krása.Moc se mi líbí strakapoud. U nás jsou strašně vydoko a foťák mi je nechce ostřit. Klepání se ozývá ze všech stran. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s focením ptáčků dost problémy,málokdy se zadání,hezké jarní dny..

      Vymazat
  4. Evi,to je nádhera.Včera jsem se na procházce pokoušela na stromě vyfotit většího ptáčka,že až na fotce snad poznám o jakého jde.Ale z ruky vyfotím třeba labutě,ale jinak musím mít stativ a ten jsem neměla.Strakapoud je úžasný.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš já mám s focením ptáčků také problémy,málokdy se zadání.Měj hezké jarní dny..

      Vymazat
  5. Letos tady vidím hodně nových ptáčků.Ani je všechny neumím pojmenovat.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také všechny ptáčky neumím pojmenovat,ale když je vidím,tak mi dělají radost ať se jmenují jakkoliv..

      Vymazat
  6. Moc hezké fotografie,máš krásné zvláště s ptactvem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili