26.3.22

Přírodni rezervace Kamenný vrch v Brně

 Byla jsem v minulých dnech u dcery v Brně a udělaly jsme si vycházku na brněnské sídliště Kameňák.Navazuje na něj přírodní rezervace Kamenný vrch-částečně lesík a hlavně stráň stepního rázu.který se stává na jaře velmi navštěvovanou.Ze země se klube,krom jiného teplomilného rostlinstva obrovské množství fialkových květů koniklece velkokvětého.Dle průzkumu počet přesahuje 55 000,čímž si vydobyl své prvenství v Evropě.V letošním roce prý byly květy o něco menší kvůli velkému suchu.Ale i tak jsem byla unešena tou krásou.
















Opravdu tisíce květů..















Výlet se líbil i mé 1,5 leté pravnučce,byla spokojená
Na závěr procházky jsme si chtěly zajít na hotel Myslivna na kávu.Byly jsme ale zklamané,hotel byl pro nášvtěvy zavřený,poněvadž jsou v něm ubytováni Ukrajinci.Ale přesto nás vrchní pustil na venkovní terasu a káva  i pivo bylo.Nakonec byl i hezký pohled na Brno.



13 komentářů:

  1. Evi,zdravím.krásné fotečky!Koniklece miluju.Pěkný večer!Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Koniklece - to je paráda. U nás je podobná vyhlášená lokalita s konikleci.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,krasna prochazka a nadherne fotografie.Koniklece jsem u nas snad nikde v přirodě neviděla.Maš hezkou rodinku.
    Měj fajn neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,rodinku mám,ale daleko,dceru v Brně,syna v Praze.V Přerově jsem sama.Vidíme se méně než bych chtěla...

      Vymazat
  4. Evi to jste se krásně prošli
    Koniklece jsou nádherné. Měla jsem je na zahradě, ale kupované, tak že asi vyšlechtěné. Moc hezké fotografie. U nás už se zatáhlo a je mlha...krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš,také přeji hezkou neděli.U nás je pořád jasno,ale velké sucho..

      Vymazat
  5. Mami, moc hezky jsi to odpoledne zpracovala. Počasí vyšlo, příroda krásná, prostě se vše vydařilo :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná lokalita. Tam bych se si ti to také užila. Pořídila jsi moc krásné fotky. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko,moc hezké fotografie z výletu k dceři.👍

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, nedivím se, že jsi byla unešena. Je to nádhera, já jsem nikdy koniklec naživo neviděla, takže se u Tebe kochám.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já přeji hezký víkend a doufejme,že to pravé jaro už konečně přijde...

      Vymazat
  9. Děkuji všem za kouknutí a přeji hezký jarní víkend.I když bude asi studený..

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili