20.4.22

Velikonoční jarmark

 

Podělím se s vámí o pár obrázků z velikonočního jarmarku,který se konal v neděli na Horním náměstí v Přerově.Počasí přálo,lidé si užili vystoupení hudebních a tanečních skupin jak dětí tak dospělých..Nechyběly šermířské souboje a ukázky výcviků dravců.Dalo se nakoupit nejrůznější zboží-od kraslic přes pomlázky,medovinu,sýry a vína.Prodávaly se i šperky,keramika,košíky,dřevě hračky pro děti,trička a jiné věci..











5 komentářů:

  1. Takových srdíček tam měli a já je hledám po lese a na cestách. Správná Velikonoční atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik nádherných věciček....

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,to je nádherných věcí.To by mě bavilo.Také jsem chtěla na Velikonoční trhy,ale manželova zlobí pořád zdraví a jinak než autem bych se tam nedostala.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, pěkné fotky, skvělá atmosféra. Loni být nemohl a tak si to lidi letos vychutnali. U nás byl ale jen maličký na nádvoří zámku, protože náměstí je stále rozkopané. Tak jsem ani nešla. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, já tyhle jarmarku miluju. Vždycky si tam dobiju baterky. Měj se hezky, Evi. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili