29.5.22

Muzeum Patchworku

 Při nedělní procházce jsem se zastavila v obci Prosenice-kousek od Přerova na výstavě výrobků Danuše Březinové metodou patchwork.Její výrobky jsou obdivuhodné.














V muzeu je také stálá expozice z historie obce,řemesel.zemědělství.Expozice ukazují jak žili předkové místních obyvatel,jací byli,co vytvořili a jaký odkaz nám zanechali.Historické stroje,nářadí,nábytek i předměty denní potřeby poskytli do muzea obyvatelé Prosenic a okolí.














6 komentářů:

  1. Evi, tak to je pastva pro oči. Super. Skvělý výlet sis udělala.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi to je nádhera děkuji za úžasnou podívanou. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné.Patchwork jsem vždy obdivovala a ač dost šiju,nikdy jsem si na něj netroufla.
    Evi,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Patchwork moc obdivuji. Jak je krásný a přesný.Asi bych to nedala.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera ☺
    Patchwork obdivuji už dlouhá desetiletí.Nikdy jsem se k tomu nedostala.Celá výstava mně zaujala.
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný patchwork.Obdivuji to.Škoda,že je to tak daleko.
    Evi,přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili