24.10.22

Barvy podzimu,Fotovýzva

Tak jsem se také prošla podzimní přírodou














Po cestě kolem Laguny jsem nasbírala václavky,z kterých byl i dobrý guláš...

















11 komentářů:

  1. Evi,nádherné fotografie.Líbí se mi ty s kaštany.Také jsem se po nich pídila,ale zrovna na ně nenarazila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to jsou moc krásné fotografie a moc pěkně jsi výzvu pojala. Moc děkuji za účast a budu ráda, pokud přidáš ještě další příspěvky. Na všechny příspěvky přidám odkazy na mém druhém blogu tedy zde: https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html. Moc děkuji za účast, a fotografie, které mě moc potěšily. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko,moc hezké fotografie podzimu.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní25.10.22 0:51

    Lezarts

    Krásná podzimní zákoutí🍁!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné, Evičko. Možná se dneska také podívám do našeho malého parku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,je třeba také jít na procházku.Vím,že máš doma zdravotní problémy,ale v přírodě přijdeš alespoň na chvíli na jiné myšlenky,což je také nutné pro tebe....

      Vymazat
  6. Evi, hezky jsi zachytila podzim. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Barevná krása, super podívaná ⚛ ღ ♥ hezký podzim ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné fotky a to zrcadlení na prvních fotkách je nádherné.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky, místa co neznám. Hezký podzim.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné podzimní fotky Evi ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili