10.10.22

Podzimní procházka

 Na konci babího léta jsem navštívila oblíbený městský park Michalov.Květinky se pomalu ukládají k zimnímu spánku,ale ještě trochu radosti udělají.I ten podzim je za sluníčka pěkný.






















Poslední růžičky










Budeme čekat na příští léto

10 komentářů:

  1. Evi to je nádherný park a moc krásné jsi jej nafotila. Fotografie se mi moc líbí. Nádherně to tam ještě kvete. Je to opravdu krásná podívaná. Přeji ti krásný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přerovský park je opravdu hezký v každé roční době,ráda tam chodím...

      Vymazat
  2. Ahoj Evi, podzim mám tak moc ráda, je také krásně fotogenický. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám podzim ráda a jeho hřejivé barvy..

      Vymazat
  3. Evi, váš park je skvostný. Překrásná procházka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Procházka v babím létě vždy potěší,člověk tak nějak pookřeje..

      Vymazat
  4. Evi,to jsou nádherné fotografie a park je moc krásný.
    Já pořád nemám ještě nový PC a tak nemohu fotky z foťáku stáhnout.Píšu z malého notebooku a ten nemá žádnou paměť.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím konstatovat,že park je opravdu vzorně udržovaný v každém ročním období,ráda do něj zajdu.Přeji pěkné dny a ať máš Jituš brzy nový PC..

      Vymazat
  5. Evi, krásný park, tam je opravdu co fotit i na podzim🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko,děkuji za krásnou procházku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili