21.12.22

Vánoce jsou za chvíli

 

Nejkrásnější svátky roku jsou tady,přípravy se blíží do finále.Na náměstí máme stromeček s betlémem a doma také jsou přípravy v plném proudu.

 



Venku napadl sníh a zase roztál,ale nic nám radost z Vánoc nemůže pokazit.Naopak mi doma udělal radost vánoční kaktus,který kvete každý rok.

A začaly kvést orchideje
Něco jsem také upekla i když jsem týden byla nemocná s teplotami 38,5st.
A z nepotřebných skleniček od nutely se staly svícinky jako malé dárečky
Přeji všem,aby svátky prožili v pohodě,ve zdraví a v roce příštím přeji hodně zdraví..

6 komentářů:

  1. Evičko, krásná atmosféra je u vás. Já jsem na náměstí ani nešla. Jen jednou jsem tam prošla a to ještě byly stánky zavřené. Michal byl na příjezd kamionu Coca-Cola,dívala jsem se na webkameru.Napečeno máš požehnaně .Děkuji za přání a i tobé přeji krásné svátky a klidný příští rok.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi to je nádhera. Máš hodně cukroví napečeno- Já letos jen tři druhy a ještě jsem váhala, zda se do toho vůbec pustím. Vždy to totiž odnesu silnými bolestmi zad a celé svátky se pak z toho léčím...Moc krásné fotografie. Přeji Ti příjemné prožití vánočních svátků v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,ten betlém je nádherný.Měla jsem v plánu také ještě dva betlémy,ale zkazilo to počasí.
    Pár dnů pořád prší.
    Kaktus mně také kvete a všechny orchidejky.Jsou asi také vánoční.
    Cukroví máš úžasné.
    Přeji Ti krásné vánoční svátky a hodně spokojenosti a hlavně zdraví v novém roce

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, děkuji za přání, přeji zdraví a pohodu.
    Napečeno máš výstavně. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a pohodové vánoční svátky i Tobě přeje Marie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili