25.4.23

Jarní přerovský park

 

O víkendu bylo hezké počasí,tak jsem si vyšla do oblíbeného přerovského parku Michalov.Letní výsadba ještě není,ale již kvetou některé jarní kytičky.


 





Magnolie již odkvétají a rozkvetly další kytky






Ráda tím parkem chodím,je to takové uklidňující













V altánu bývají v létě promenádní koncerety








Tahle magnolie je velmi stará,pamatuji ji ještě z mládí
Od dubna je již otevřen i skleník,tak jsem tam také nakoukla







Starý olivovník





Cestou domů jsem obdivovala krásnou výsadbu u obchodního domu Albert.

11 komentářů:

  1. Evi, to je opravdu nádherná park a těch květů...magnolie už se i u nás rozvíjejí. je to nádhera. Narcisky a tulipány v záhonku jsou překrásné. Celkově se mi ten park moc líbí. Tam bych se také ráda toulala. Děkuji za úžasnou podívanou, kterou jsem si opravdu vychutnala. Přeji Ti krásné jarní dny ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  2. Opravuji: nádherný park a chtěla jsem dospat úžasná podívaná... nějak jsem to zmastila dohromady...achjo, to jsem celá já...

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruš,to se stává,nic se neděje,díky za zkouknutí

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,krásné fotečky z Michalova.Taky to tam mám ráda..Chodila jsem tamtudy ze školy...Už je to dávno..Přeju Ti pěkné dny!Z.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,to je nádhera.Máte opravdu krásně rozkvetlý park a celkově krásně upravený.A ještě zajímavé
    skleníky.Tak to u nás není.Parky máme dva,ale firma,která se stará o zeleň ve městě květiny moc nevysazuje.
    Spíše okrasné keře asi je to snadnější na údržbu.Ani po městě nic moc nekvete.Akorát později kamenné nádoby
    jsou osázeny.Marně bych hledala nějaký rozkvetlý záhon.A nebo si špatně všímám.Ale jsme v krásném Českém ráji
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně udržovaný park láká k vycházkám. Počasí je aprílové a kytičkám je zima. Pěkné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, byla to krásná procházka, moc za ní děkuju. Jak jsem viděla ty rozkvetlé magnolie, tak mě napadlo, že té naši asi poupata zmrzla, marně čekám, kdy rozkvete. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat
  8. Evi to máte krásný park, tam bych se taky ráda procházela... Moc se mi to líbí, ty magnólie a skleník - fakt krása! Děkuju za pokoukání, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné snímky z nádherného parku, přes vaše město jsme párkrát jeli, ale zatím jsem toto město nepropátrala, škoda. Vidím, že mám co napravovat. Poskytla jsi mi inspiraci.
    Jiřina z .

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, máte moc krásný park. Nádherná odpočinková zóna. Pořídila jsi skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili