14.6.23

Malá vycházka za humna

 

Bylo pěkné počasí,tak jsem si vyšla za město jen tak na malou procházku.Byl ale silný vítr,kytičky se v něm dost ohýbaly,takže se špatně ostřilo.Některé obrázky budou asi neostré.Ale i tak je v přírodě lépe než doma.






Tady je vidět,jak vítr s kytkama mává








7 komentářů:

  1. Evi,to jsou nádherné fotografie.Bohužel vítr fouká aspoň u nás denně a také s ním zápasím při focení.
    Vlčí máky mám ráda a je jich všude hodně.Někde celé červené plochy.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou krásné fotečky. Vlčí máky u mě vedou.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, zdravím. Kvetoucí máky màm moc ráda, moc hezké fotografie. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, máš tu moc hezké fotky, já jsem byla v út na chvíli taky fotit máky, budou na blogu už brzy. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi to jsou nádherné fotografie. U nás vlčí máky moc vidět nejsou. Krásná procházka. Přeji ti moc pěkné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, moc krásné. Vlčí máky kolem nás nejsou.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, príma procházka, mám ráda polní kvíti. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili