21.1.24

Procházka zimní přírodou

 

V sobotu byl pěkný zimní den,tak jsem se i přes bolavá záda vydala na procházku kolem Bečvy a do přírodní rezervace Malá laguna.Sněhu u nás moc není,jen poprašek,ale i tak jsem se prošla.




















Jak jsem si tak fotila ptáčky (i když to moc neumím),najednou se mi u nohy něco objevilo a zíralo to na mne,až jsem se lekla..asi to byla ondatra.







Začala jsem couvat,měla jsem obavy aby mne nekousla.Kačeny ani labutě tam nebyly,asi se někam schovaly.




Na laguně se bruslilo,někdo si dával pivo nebo kávu

Vracela jsem se kolem Bečvy domů,pozdravila se s kačenkami a byla ráda,že jsem se s mými zády dobelhala domů.


12 komentářů:

  1. Evi, to byla moc pěkná procházka. Líbí se mi, že i na laguně máte občerstvení v zimě. Na procházce si dát kávičku nebo grog není špatné.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,krásná procházka a pořídila jsi nádherné fotografie a co jsi všechno cestou viděla.Ondatry bych se taky bála.
    Sněhu je u vás opravdu málo,ale stačí to.Přeji Ti,aby záda nebolela.
    Dnes padám do spamu,tak jsem zvědavá,jak dopadnu u tebe.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, krásná procházka. Měla si štěstí na ondatru. Taky jsme v sobotu byli na procházce bylo krásně tak škoda sedět doma. Měj se príma.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,krásná procházka!A nebyla to ondatra,ale nutrie.Pěkný večer!Z.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásně jsi svou vycházku zdokumentovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká procházka a hezké fotografie z ní. Měli jste i hezké počasí. Přeji ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, máte to u Bečvy moc pěkné na procházky, jen ta záda by to chtělo nebolestivá, co? My s dědoušem si taky říkáme dnes a denně, že už by to chtělo plno náhradních dílů. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jsi zachytila zvířátka. Zimní příroda se sluníčkem také zahřeje na duši. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Evi, moc ráda jsem se podívala. Krásné fotky!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Evi moc Tě zdravím a ráda jsem se s Tebou prošla. Sníh, sluníčko, příroda, zvířátka... Parádní. Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní01.02.24 9:37

    Evi, tak to byl krásný úlovek nutrie říční, to se jen tak nevidí, natož vyfotit. Také ostatní foto s kosákama super. Doufám, že záda povolila a už je Ti lépe. ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili