11.9.24

Karlovarské hotely

 

Chodit po hotelích není zrovna moje hobby,ale odpolední procházka pěknými parky není špatná.Tak přidám pár pohledů na nejznámnější karlovarské hotely.

Hotel Imperial
Dříve to byl čistě ruský hotel,dnes nevím i když ruština je slyšet na každém kroku.









Z města se dá dojet kabinovou lanovkou
Při večerní procházce hotel Pupp
Nakonec hotel Thermal,který je znám konáním Mezinárodního filmového festivalu

Tento hotel se mi líbí nejméně,je to taková krabice.Chtěla jsem se projít po červeném koberci,bohužel už tam nebyl.😊Ale takto zahalených osob je tam také dost.





Tím končí mé putování lázněmi Karlovy Vary,odjížděli jsme autobusem domů,ale po cestě jsme se ještě zastavili na zámku Častolovice.něco málo příště.

4 komentáře:

  1. Hotely jsou krásné, jen je smutné že většinu jich vlastní podnikatelé z Ruska...Vadily mi tam i nápisy v azbuce...

    OdpovědětVymazat
  2. To mě také..😥

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Varech je určitě hodně krásných hotelů.Moc pěkně jsi je zachytila na fotografiích.Já už si nepamatuji,kde jsme spávali.Třeba už tam ani nejsou.Evi,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, ráda jsem se podívala tvýma očima na tohle fotogenické město.
    Děkuji a přeji hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili