4.6.23

Výstava kaktusů

O víkendu jsem u nás navštívila výstavu kaktusů


































Výstava byla i prodejní ,zájemci si mohli vystavené kaktusy  zakoupit.

6 komentářů:

  1. Nádhera Evi a ty květy!!! Krásně jsi vše nafotila. Výstava jistě byla nádherná. Jen škoda, že mnoho květů kaktusu má krátkou živostnost a kvetou jen jeden den a pak se zavřou...Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,to byla hezká výstava a krásně jsi vše nafotila.Kaktusy jednu dobu pěstoval syn,zůstaly mi tu po něm dva.
    Občas si nějaký kvetoucí koupím,ale moc se jim nedaří u mě.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku, tak to je fakt nádhera. Květy kaktusů mají vždy svěží barvičky a lákají ke koupi. Bohužel, pěstovat je neumím nebo jim nesedí panelákové prostředí, ale na pohled je to opravdu krása 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je moc pěkná přehlídka kaktusů, ty má rád můj manžel. V Přerově jsem párkrát při projíždění autem chtěla, aby mi zastavil a nikdy se mi to nepovedlo, tak třeba příště. Je to jistě pěkné město. Měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Evičko, přehlídka kaktusů nádherná .

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili