9.6.24

Vyznání růžím Olomouc

 

O víkendu se konal v olomouckém rozáriu pod širým nebem festival Vyznání růžím.Rozárium zdobilo tisíce keřů růží v plném květu.Jen je škoda,že se nekonal o týden dříve,protože letošní počasí květ růží uspíšilo a některé již pomalu odkvétaly.Ale i tak se bylo na co dívat.
































































5 komentářů:

  1. Nádherné fotografie. Za krásou růží jsem jezdila každý rok do Děčína do Růžové zahrady. Letos se zahrada koplet opravuje a vysazeny budou i omlazené růže Tak se tedy budu těšit na příští rok, kdy by měla být znovu otevřena a upravena do původního barokního stylu..Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, v rozáriu byla dcera a poslala mě také nějaké fotografie. Chce to vidět na živo, to pak musí být krása.

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem se podívala, hezky jsi ty fotografie zpracovala. Mnoho let jsme jezdívali na Floru, ale to jsem jen málo viděla z města. Loni jsem dostala pobyt na 7 nocí v Olomouci jako dárek k narozeninám. Mimo výstavy, takže jsme si konečně pořádně prohlédli město a jeho památky. V rozáriu jsme také byli, spíše na procházce. Do Ol. ráda jezdím. 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, děkuji za krásnou voňavou reportáž. Jsou opravdu překrásné!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda.Byla jsem tam také. Škida, že jsme se nepotkaly. Fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili