17.9.23

Cestou po Krkonoších,Čertova hora

 

Na vrchol Čertovy hory se dá jít z Harrachova buď pěšky,nebo se může vyjet lanovkou.My jsme volili vzhledem k věku lanovku.Lanová dráha měří 1303 m,dolní stanice je 665m,horní pak 1022m n.m.Jízda trvá přibližně 10 minut.Vrcholek Čertvy hory je perfektním místem pro začátek výletu,ale i pro krásný výhled do okolní krajiny.Lanovka vede v blízkosti největšího mamutího můstku pro lety na lyžích u nás.Bohužel jeho sláva je už minulostí.











Foceno z lanovky

Nahoře jsme moc velkou trasu nedělaly,prošli jsme si jen tu malou.Našly jsme ještě borůvky,což dokazuje následující foto.

Po kratším výšlapu jsme opět sjely lanovkou do Harrachova,vrátily se do hotelu a spokojeně šly na dobrou večeři.

7 komentářů:

  1. Nádherné fotky se skvělým světlem. Borůbky na horách vydrží déle. Pěkně jste si nabarvily jazýčky.

    OdpovědětVymazat
  2. A já si myslela, že máte Evičko pekelné čerti jazyky🥰a ony zatím černé od borůvek 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,nádhera.Lanovkou na Čertovu horu jsem jela nesčetněkrát,hlavně v zimě na běžkách
    a protože nesnáším výšky jela jsem se zavřenýma očima a manžel mě musel držet za ruku.
    Obdivuji tě,že jsi dokázala fotit.Výhledy jsou tedy úžasné.Máš bezvadné parťačky,fotky s modrými
    jazyky je parádní a jste kočky.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  4. Evi to jsou krásné fotografie. V Krkonoších jsme byli dvakrát, ale v jiném místě, v Benecku. Ty výhledy jsou úžasné. Teď už bych tam manžela nedostala. Kopce už pro něj nejsou a tak jsem se ráda podívala aspoň u Tebe na hezké fotografie... Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi jste akční, že takhle cestujete ! To je moc dobře. A s těma jazykama vypadáte jako čertice :o). Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentáře k cestováni.Snažím se dokud mi sily stači i když mi je téměř 84 roků.Těžko je člověku doma samotnému...

      Vymazat
  6. Evi, už vím, proč Čertova Hora!
    Harrachov a okolí znám, byli jsme tam vícekrát ( Mumlavské vodopády a pod. ) ale lidi ve službách tam byli nepříjemní a tak manžel nerad do Harrachova jezdí.Třeba máš lepší zkušenosti.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili