17.4.24

Rodinné setkání v Olomouci




Každoročně se scházíme na rodinném srazu v Olomouci.Můj tatínek pocházel z 11 sorozenců,tudíž nás bylo 23 bratranců a sestřenic.Bohužel už nás není tolik,ale přesto se scházíme i s rodinnými příslušníky.Sraz se většinou koná ve Smetanových sadech v restauraci Fontána.Tak tomu bylo i letos.Začátek byl ve 13hodin,tak jsem se ráno vydala ráno vlakem do Olomouce s úmyslem navštívit dopoledne tvarůžkový festival,který se tam v sobotu a neděli konal na obou náměstích.To jsem ale netušila,že tam bude tolik lidí.V sobotu tam navíc probíhala v katedrále inagurace nového biskupa.Zklamaná jsem byla i tím,že z toho udělali kolotočovou událost.Hlava na hlavě,pivo teklo proudem,stánky se vším možným,kolotoče,jen těch tvarůžkových výrobků zas tolik nebylo.V minulém roce tam prý bylo 20 000lidí,letos si myslím,že jich bylo více..🙄Prodrala jsem se davem lidí,koupila na ochutnání tvarůžkovou topinku,domů tvarůžkový tatarák za "pouhých 150 Kč" a rychle mizela pryč.






Šla jsem pomalu do Smetanových sadů,kde jsem se v klidu prošla do 13 hod,kdy jsme měli společný oběd.Ve Smetanových sadech se každý rok pořáda FLORA.Nyní tam bylo kytiček málo,jarní už většinou odkvétaly a na letní je brzy.Přesto tam bylo příjemně.











Na střeše skleníku se vyhřívala pávice,ale nechtělo se jí jít dolů
Ale její mláďata se dole procházela

Po příjemné procházce parkem jsem se odebrala do restaurace Fontána,kde již čekala rodina a milé  posezení.

Doufejme,že se za rok opět ve zdraví setkáme

11 komentářů:

  1. Evičko, počasí Ti přálo, měla jsi pěkný výlet a určitě i radost ze setkání. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, to je hezké rodinné setkání s prkna tradice. Park je opravdu nádherný, tam bych si to užila, ale davy lidí ve městě ne...takovým slavnostem se již dlouhá léta musím vyhýbat. Mám s tím dost velký problém, když jsou nejde davy lidí. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, skvělá tradice? Je váš tedy opravdu hodně, to nejde jinak se setkávat, než někde v restauraci. My bychom na rodinný sraz potřebovali zajišťovat i noclehy. Tvarůžkový festival i květiny v sadech super.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi zdravím, to byl hezký výlet. A tvarůžky k tomu, ty mám ráda. Tak jste si to určitě užili... Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se mi líbí představa jít na setkání s tvarůžkovou pomazánkou v batůžku, Evi, super. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Evi,zaujalo mě rodinné setkání.Máte moc hezkou tradici.Dcera měla 13.dubna padesátiny a že je oslaví až bude teplo a pozve celou rodinu,abychom se konečně sešli.Moje sestry s rodinami a manželův bratr s rodinou.Snad to dopadne,protože se těším.
    Park je nádherný.U nás máme ve městě dva parky,ale po takových rozkvetlých záhonech bych marně pátrala.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Evi zdravím, tak to bylo fajn setkání. A tvarůžkový festival by se mě taky líbil ! Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Na květinovou výstavu v Ol se těším. Měla by být už příští týden. A do parku chodíme v červnu na divadelní představení a pávi je vždy večer doplňují svým křikem.

    OdpovědětVymazat
  9. Evičko, to je moc hezká tradice! Zrovna nedávno jsem si uvědomila, že se širší rodinou se moc nevídáme. A před setkání sis užila moc hezký program.
    Přeji krásné jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná akce a hezky jsi nafotila Olomouc. Jezdím tam moc ráda a brzy bude rok, co jsem dostala pobyt v Ol. jako dárek k narozeninám, sama jsem si vybrala, přítel koupil pobyt na 7 nocí, abychom si to pořádně prošli a ne jen Flora atd. Rodinné setkání nás také čeká, až v jižních Čechách, tak se těšíme. 🍀

    OdpovědětVymazat
  11. To je moc hezké, že se jako rodina setkáváte každý rok. Ať vám to dlouho vydrží!
    A krásné kytičkové fotky :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili