5.12.22

Vánoce na zámku 2022

Vánoce s medvědy

Každý rok je na přerovském zámku v předvánoční době uspořádaná výstava Vánoce na zámku.Tu letošní ovládli plyšoví medvídci různých velikostí i barev.Sbírka paní Svatavy Ryparové z Klokočí obsahuje více jak 2500 těchto chlupáčů a potěší malé i velké návštěvníky.

Medvěd kam se podíváš....
 












Paní Ryparová získala plyšové medvídky různým způsobem-některé jí darovali její nejbližší,část si koupila,ale něco našla i u popelnice.















K adventní atmosféře už tradičně patří také ručně vyřezávaný betlém Bedřicha Zbořila ,který obsahuje asi 130 vyřezávaných figur z lipového dřeva,které znázorňují boblické postavy,ale i všední život na vesnici.

Výstava Vánoce na zámku naladí návštěvníky na adventní pohodu.Součástí výzdoby je i deset živých jedlí,nazdobených baňkami ze Slezské tvorby Opava.





Na nádvoří zámku je i hezký kovový adventní věnec se 4 lucerničkami


Tak hezký adventní čas

7 komentářů:

  1. Tak to už je pořádná sbírka. Krásná výstava.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá výstava. Kdepak asi paní ty plyšáky skladuje. To je obrovská sbírka.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,to je moc krásná výstava.Plyšáky mně tu zbyly po vnoučatech.,Pár medvědů tu mám.Nechce se mi je vyhazovat.
    Také mám v plánu jednu vánoční výstavu,snad na ni dojde.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je nádherná výstava. Děkuji za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi, moc Tě zdravím. To je krásná medvědí výstava! Medvídky mám moc ráda, hlavně ty staré plněné slámou. Pár jich mám doma a zrovna včera jsem je převlékla do vánočního oblečení. Přeju hezký adventní čas, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezká a milá výstava 2600 medvídků

      Vymazat

Děkuji že jste se zastavili