5.8.24

Křelov u Olomouce

 Minulý týden jsem byla navštívit sestru,které momentálně zdraví příliš neslouží.Přesto jsme se šly projít do okolní přírody kolem říčky.



Využívají ji vodáci
Vlastnimi silami ručkováním se dá přepravit na druhý břeh.Také jsme toho využily a daly si v malém bufetu občerstvení.Šel s námi i jejich pejsek.


Procházkou jsme pokračovaly dále k arboretu,které je uvnitř zajímavé stavby.Bohužel bylo zavřeno,tak jsem jen nakoukla mezerou ve zdi.



Byl to takový malý výlet z Přerova do Olomouce.

8 komentářů:

  1. Evičko, moc ráda jsem se podívala na místo, které neznám. Škoda toho zavřeného arboreta.Jestli se nemýlím, na poslední fotce je kousek předsunutého opevnění Olomouce.
    Přeji hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,moc hezká procházka.Kolem vody jsou vždy příjemné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,sestru jsi určitě potěšila.Prochazku mě neznámými místy jsi pěkně zdokumentovala. Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Evi to je moc krásné místo a moc hezké fotografie. Zaujala mě ta stavba. To je opravdu moc zajímavé. Přeji Ti krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,myslím,že jsem tu komentář už psala asi budu ve spamu.Pro jistotu :Je to moc hezké místo,procházky kolem vody jsou příjemné.Ráda pozoruji i vodáky.Zajímavé jsou ty hradby,či co.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, to je krásné místo. Ta stavba připomíná loď. Vodácké středisko je v létě plné čilého ruchu. Přeručkovat s člunem na druhý břeh je zajímavá atrakce.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný výlet a obrázky. Ráda jsem se podívala.
    Měj se hezky. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  8. Evi moc Tě zdravím, to jsou moc hezké fotografie a ta voda k tomu, paráda ! Hezké dny přeju, hlavně zdraví. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji že jste se zastavili